Блог Права Дарьи Аккерман
БЛОГ ПРАВА. Повернення товару, придбаного в інтернет-магазині

БЛОГ ПРАВА. Повернення товару, придбаного в інтернет-магазині

 

Повернення товару, придбаного в інтернет-магазині

Безумовно, це дуже зручно - купувати товари в інтернет-магазині. Оформити замовлення можна у будь-якому місці, в будь-який зручний час та й чекати доставку. 

Є звісно, деякі ризики та труднощі при здійсненні таких покупок. Серед них: відсутність можливості оглянути товар до покупки, перевірити його якість або протестувати та звісно, після замовлення доведеться деякий час чекати доставку.

На що слід звернути увагу, якщо плануєте Інтернет покупки.

Відносини, що виникають між покупцем і продавцем товарів, робіт та послуг в Інтернеті регулюються тим самим законодавством, що і звичайні покупки, а саме, Цивільним кодексом України та Законом України «Про захист прав споживачів».

Договір, укладений за допомогою мережі Інтернет відноситься до категорії договорів, укладених на відстані (договорів, укладених продавцем або виконавцем послуг) із споживачем за допомогою засобів дистанційного зв’язку поза торговельними або офісними приміщеннями.

Перед укладанням договору купівлі-продажу інтернет-продавець повинен надати споживачеві найповнішу інформацію про магазин, товар, умови оплати, доставки та ін., згідно з ч. 2 ст. 13 Закону «Про захист прав споживачів».

Якщо інше не передбачено договором, продавець зобов'язаний доставити товар не пізніше 30 днів із моменту одержання згоди споживача на укладення договору (ч. 6 ст. 13 Закону).

Договір купівлі-продажу товару на більш, ніж 340 грн. оформлюється письмово, зазвичай це рахунок-фактура, який надсилають електронним листом або вкладають у посилку.

Інтернет — магазин має видати покупцю розрахунковий документ (чек), що засвідчує купівлю, із позначенням дати продажу (ч. 11 ст. 8 Закону). 

Покупець має право розірвати договір протягом 14 днів з моменту отримання товару у відділенні служби доставки або від кур’єра.

У разі розірвання договору, продавець (інтернет-магазин) повинен повернути гроші за товар не пізніше 30 днів з моменту розірвання договору. Якщо в цей термін гроші не повернуті, продавець зобов’язаний сплачувати покупцю неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожен день затримки.

Якщо покупець вирішив розірвати договір, він має повідомити продавця про місце, де можна забрати товар (ч. 5 ст. 12 Закону). Обов’язок споживача зберігати товар припиняється через 60 днів після розірвання договору. Якщо протягом цього терміну продавець не забере товар, то товар стає власністю покупця, безоплатно.

Частина 5 ст. 13 Закону визначає випадки, коли споживач не має права розірвати договір, укладений на відстані (за винятком, коли таке право прямо передбачено договором).

Дар'я Аккерман, адвокат.
Підписуйтесь на мене в соціальних мережах:

БЛОГ ПРАВАБЛОГ ПРАВА 

 

 

2020-07-29 11:00:00
true
Відео Дня






Архів Новин