Контролювати кількість та розробити правила ПДР: досвід Парижу з користування самокатами
Із початком повномасштабної війни електросамокати прибрали з вулиць Дніпра, але зараз деякі компанії повернулися на ринок, і на вулицях знов з’явилися електросамокати.
Їх можна взяти у прокат на житловому масиві Перемога, а також орендувати на всьому правому березі міста. Багато їх у центрі та на набережній. Є на проспекті Гагаріна та Яворницького.
Це зручний та екологічний вид транспорту, але коли електросамокатів стає забагато на вулицях це створює проблему. Так, наприклад, у Парижі переважна більшість містян проголосувала за заборону прокатних електросамокатів на референдумі у неділю.
Заборона електросамокатів отримала від 85,77% до 91,77% голосів у 20 округах Парижа, які опублікували результати референдуму. Він не має обов’язкової сили, але, за словами міської влади, рішення виконають.
2022 рік у французькій столиці знову став рекордним за кількістю ДТП за участю електросамокатів – постраждали майже пів тисячі людей і троє загинули. Це третій рік поспіль, коли така статистика зростає.
Після скарг на хаотичне розміщення електросамокатів, кількість операторів, які надають послугу прокату, скоротили до трьох. Також у місті встановили вимогу обмежити швидкість самокатів до 20 км/год та визначили спеціальні місця для паркування.
Міста по всьому світу посилюють правила щодо електросамокатів, обмежуючи кількість операторів, а також швидкість і місця для паркування.
У Дніпрі поки що мало операторів, що надають послуги з прокату електросамокатів, але міська влада повинна стежити за їхньою кількістю, щоб не допустити паризької проблеми.