
Опалювальний сезон розпочався: куди телефонувати, якщо є проблеми з теплом
У Департаменті житлового господарства розповіли, куди потрібно звертатись жителям Дніпропетровщини у разі виникнення проблем з опаленням.
З 1 листопада у Дніпрі розпочався опалювальний сезон. Проте існують технічні нюанси, які частіше за все повязані з ракетними ударами ворога.
При наявності проблем в опаленні будинку, необхідно звернутись до своєї обслуговуючої компанії:
ЖИЛСЕРВІС-5: (067)520-63-21;
МІСЬКА АВАРІЙНА СЛУЖБА: (056)736-10-02;
ЖИЛСЕРВІС-14: (067)65-00-338;
Цілодобовий контакт-центр: (068)56-77-100, (095)56-77-100.
Якщо відсутнє централізоване опалення у всьому будинку та причиною є відсутність подачі опалення від постачальника (КП «Теплоенерго» та «Коменергосервіс»), необхідно залишити заявку на гарячій лінії міськради: (056)732-12-12, (095)732-12-12.
Читайте також:
Намагалися розібрати гранату: В Кам'янському від вибуху в квартирі постраждали двоє чоловіків;